Dgz Chat

sábado, 1 de diciembre de 2007

Heroe arrived! Great Saiyaman

Code : Francynaldo
Sprites : Nachonal

Thanks to:

White Devil: For help me to start this great sheet.
EddieBlackRose: for help me into the intro.
UG: For help me to finish somes sprites.
Neocide: For give me a permission for edit somes sprites from your sheet of goku.
Bardock: For give me a permission for edit somes sprites from your sheet of goku and FXs.
Rono: For give me a permission for use somes sprites from your sheet of Kaioshin.
vieja del agua: For help me to finish somes sprites.
GokuThePower: For give me a permission for use somes sprites from your sheet of Videl.
Toad: For give me a permission for use your auras in somes animations.



PASS: DGZteam
SOUNDS:





1 comentario:

Unknown dijo...

No puedo descargar ningun sonido T_T
y el archivo rar no trae el archivo .snd, ese es el archivo de audio? sound?

quiero este char T_T se ve muy bueno.

gracias por el resto estan muy muy buenos :D